SIAM (Service Integration and Management)

Kurset er en introduksjon til Service Integration and Management..

Det er blitt mer og mer vanlig at virksomheter handler IT tjenester fra flere spesial leverandører og ikke bare en stor leverandør. Det å handle tjenester fra mange leverandører og i sammensatte tjeneste leveranser basert på ulike krav til bruksmønster medfører store endringer i hvordan den interne organisasjonen skal fungere fremover. En intern organisasjon som skal endres til å bli en profesjonell innkjøper og forvalter av tjenester må lære seg mye nytt. Nye roller og arbeidsoppgaver skal bemannes, og gamle oppgaver forsvinner. Mange ansatte vil bli berørt, både i forretningsenhetene og i IT.

Vår samarbeidspartnerOptimiseIT har lang erfaring i å lede organisasjoner gjennom slike endringer. Det å gjøre målene tydelige, å omdisponere personalet, å gjennomføre opplæring i nye ferdigheter, effektiv styring av gjennomføringen, oppfølging av resultater er viktige deler av kurset.

Be om tilbud!

 

Kommende kurs og aktiviteter

Ikke i kalender for øyeblikket - ta kontakt for tilbud og skreddersøm.